De spelregels van ons pension

Wij werken met katten welke voor onze klanten vaak meer zijn dan dat, daarom zijn de eisen naar ons zelf hoog. Op het gebied van hygiëne, voeding, gezondheid, verzorging en rust steken wij veel tijd en energie. Wij zijn er van overtuigd dat wij er zijn geslaagd deze hoge eisen in de afgelopen jaren te hebben waargemaakt, gezien de vele vaste gasten. Dit resultaat hebben wij natuurlijk niet alleen aan ons zelf te danken, de goede verzorging van de kat thuis is de eerste vereiste om tot deze resultaten te komen. De klanten verwachten van ons dat wij dit voortzetten tijdens het verblijf van de kat in ons pension.

Als de kat hier in pension komt vinden wij het belangrijk dat u zelf komt kijken waar de kat gaat logeren. We hebben dan ook de gelegenheid om uw wensen te bespreken. 

U boekt dmv het opsturen van een boekingskaart.

Bij binnenkomst volgt een intake waar wij o.a. aan de hand van een vragenformulier de voor ons en u belangrijke gegevens van de kat in kaart brengen. Om een ​​indruk te krijgen kijken wij o.a. naar de vacht, oren, ogen en gebit. Hierna brengt u de kat naar zijn of haar verblijf. Als u heeft afgerekend maakt u een afspraak hoe laat u de kat weer komt ophalen op de geboekte datum. Neem ook voor deze afspraak wat tijd, zodat wij het verblijf van de kat kunnen bespreken.

 

Inentingen Kattenpension Stadse Dijk

  • Kattenziekte: niet ouder dan 2-3 jaar (afhankelijk van het vaccin) en niet jonger dan 3 weken.
  • Niesziekte: niet ouder dan 6 maanden en niet jonger dan 3 weken.
  • Bordetella (neusspray): niet gewenst.

De kosten voor de dierenarts zijn natuurlijk voor u rekening.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Door de aard van de werkzaamheden in het pension kan het voorkomen dat u de telefoonbeantwoorder krijgt. Spreekt u rustig in, wij bellen u terug.